EXIT DEL TEAM MAR I VENT AL TROFEU TANIT 15-16 OCTUBRE 2011


Crònica de María Sainz,
Tanit 2011
El dissabte feia molt vent pero poques onades a la platja pero al interior feien moltes onades.
La primera regata abans de la sortida vaig volcar amb xocolatera (no vaig sortir molt bé) La regata va ser  curta però vaig adelantar algú, la possició final va ser  13 èna
La segona regata del dissabte vaig sortir bè pero al segon llarg vaig tornar a volcar i em va adelantar molta gent, vaig tornar a quedar 13.

El diumenge feica poc vent i vàrem sortir gairbé parats per arribar al camp de regata.

La primera regata la sortida em va anar molt bè, no vaig volcar, pero de vegades es parava el vent. Vaig quedar 8.
La segona regata vaig sortir regular perquè una noia quasibè xoca amb mi i em va posar en mala posició per la sortida, l'arribada era molt rara però vaig adelantar a una i justament quant estava passant la linea em va passar una altre. Vaig quedar 8.

La meva sorpresa va ser quan vaig arribar a la platja i em van dir que havia quedat 3ª infantil i 10 de la General.
Trofeu Tanit 2011

Anuncis

3 thoughts on “EXIT DEL TEAM MAR I VENT AL TROFEU TANIT 15-16 OCTUBRE 2011

  1. Moltes felicitats a la MARIA, l’IRENE i la NADINA. Això ja comença a rutllar, a veure si podem convèncer a la resta de la flota de juniors perquè s’animin a participar més sovint en les regates. David, capità de la flota junior del Mar i Vent, a partir d’ara s’ha girat feina .
    Repeteixo, moltes felicitats a les nenes, i als seus pares per la paciència i l’esforç que tot això representa.

    Presi.

  2. Estic emocionat al veure el reportatge i la crònica firmada per una Junior. Tant de bo els altres juniors s’animin i mica en mica el projecta i l’aposta per la flota. De debò moltes felicitats.

    Josep Mª Masriera

  3. Es molt emocionant veure competir als teus fills i que et comencin a parlar de que a la ultima cenyida l’han adelantat o que han fet un traves a tota velocitat, son sensacions que ara puc compartir amb elles i aixo em permet disfrutar d’un dels meus esports preferits amb les meves filles, animo a que els pares que tenen els fills en aquestes edats els convencin perque participin crec que en el fons als fills els fa il·lusió participar en un esport dels pares i que se’ls tracti de tu a tu.
    El 4 i 5 de novembre del nostre club ja i va el carrasco petit la irene i la maria, encara estem a temps per el tema del transports dels patins ho podem sol·lucionar. Anims

Deixa un comentari

