Crònica regata 18/12/2011


Vent 200 º, rolades constants
Intensitat: 6-9 nusos

10 participants

Mundialet del Barça però nosaltres ni cas, el patí és el millor,i la veritat és que ha valgut la pena doncs la regata, tot i que erem pocs ha sigut divertida, amb un vent ideal i unes condicions de sol i bona temperatura que fan que no faci mandra navegar a l’hivern.

Abans de la regata, foto de rigor amb els barrets de pare noël, per fer ambient nadalenc:

La sortida no ha tingut problemes, tant sols en Bala Blava ha fet de les seves, pensant que l’estratègia per babord era la bona, però no ha sigut així, ha sigut relegat a la darrera posició. Per la barca sortia en Xavi Carrasco que un cop més a pres la primera posició i no l’ha perdut en cap moment, doncs en Xavi Oliver amb l’Skalivat no ha aconseguit atrapar-lo. En tercer lloc entrava en Vila, que ha recuperat 7 posicions durant la cursa, i finalment s’ha imposat a en Remy que semblava que es podia fer amb el tercer lloc del podi, però no ha sigut possible i ha entrat quart.

La resta de flota s’ha dispersat una mica, però el ritme ha sigut ràpid i en menys d’una hora s’ha finalitzat la regata.

1º.- X. Carrasco
2º.- X. Olivé
3º.- X Vila (jo con los Xavis)
4º.- Remy Rondeau
5º.- Fredy Balcells
6º.- Dani Wirth
7º.- J. Visiers
8º.- O. Carrasco (que va bolcar abans de la sortida, quin fred!)
9º.- A Chopo (DNF)
10.- J Vivó (DNF)
11.- (no sé al nom, sorry) (DNF)

Salut i bones festes!!!

Campió de la regata caganer 2011
5 thoughts on “Crònica regata 18/12/2011

  1. Quina enveja que em doneu, ahir no vaig poder navegar, doncs tenia un compromís adquirit de feia temps, una magnífica excursió amb gent del club, per el parc natural de Sant Llorenç de Munt. Un dia esplèndid amb un cel blau i una visibilitat molt bona, el cor dividit, la vista de tant en tant buscava el mar per si es veien les vostres veles, encara que em quedava una mica lluny, i a l’orella l’auricular seguint el Barça, quina passada. Un cop acabada la caminada un bon dinar a “Cal Carter” de Mura visita al poble i tots cap a casa per veure la repetició dels gols i seguir la Marató, quina passada el que s’aconsegueix any darrera any, “galina en piel” més orgullós de ser català.
    Apa ja ens veurem, que tingueu un Bon Nadal.

    Salut.

    Josep Mª Masriera.

  2. Finalment, encara que una mica tart per mi, varem poder celebrar una bona regata “caganera”.
    Felicitats a tots els participants i BON NADAL.

  3. Dia fantàstic tot i que al moment d’anar a mar el vent va merdejar i ens va fer dubtar si havíem fet bé triant la regata enlloc de la final. Però sortir amb patí sempre és la bona opció, i ahir ho va tornar a ser: el vent es va animar i va acabar entrant un garbinet més que suficient. La sortida va tenir la nota de color de la maniobra frustrada del Bala blava per babord, que va haver de rectificar. La resta vam sortir molt agrupats, gairebé tots érem a la línia a l’hora. Jo em vaig quedar llegerament a la popa del Visiers, en un lloc on tenia el perill de quedar desventat. Per sort, vaig poder fer petites orsadetes que em van permetre guanyar sobrevent gradualment. A la primera cenyida, la clau era no perdre de vista els catavents i aprofitar la més mínima bornejada per mirar de guanyar sobrevent orsant. Així vaig aconseguir distanciar-me de la flota, que em va quedar clarament a sotavent. A partir daquí, a posar en pràctica el manual per mantenir el primer lloc.
    Bona regata, dia fantàstic i ambient divertit com es pot veure a les fotos (malgrat l’intent del Vila de boicotejar-me tapant-me la cara amb la mà).
    Un honor haver guanyat la regata del caganer, no em puc imaginar un nom millor per una regata de patí.
    Bon Nadal a tothom.

  4. Jo vaig sortir pegat a la popa del capicua, de fet vaig tindre de “remar” amb els peus cap en darrera. Efectivament, el secret era anar guanyant sobrevent en les petites bornejades, jo vaig fer just el contrari, donar camí , i quant em vaig donar compte estava a la alçada del capicua però 20 metros a sotavent!!, el Visiers va fer el mateix, tot i que normalment fa unes proes Increibles, però aquesta vagada va perdre la posició. En el primer llarg em van passar el Dani, el Chopo i just davant estava el Vila y el Remy. Regata molt maca, tots 5 lluitant fins que el Vila y el Remy es van destacar una miqueta i en canvi vam atrapar en el Visiers, que tot i que sempre ensuma les rolades, aquesta vagada les va ensopegà totes (per això del caganer..). La rolada de la darrera cenyida, em va afavorí clarament i vaig pogué recuperar 2 posicions.

    Per mi el resultat final es aquest:
    1º.- X. Carrasco
    2º.- X. Olivé
    3º.- X Vila (jo con los Xavis)
    4º.- Remy Rondeau
    5º.- Fredy Balcells
    6º.- Dani Wirth
    7º.- J. Visiers
    8º.- O. Carrasco (que va bolcar abans de la sortida, quin fred!)
    9º.- A Chopo (DNF)
    10.- J Vivó (DNF)
    11.- (no sé al nom, sorry) (DNF)

Deixa un comentari

