EL BALA BLAVA GUANYA LA REGATA DEL TREBALL


Dia que pintava suau, 18 veles apunt de regata i/o passeig. En canvi, el diumenge, 18 acollonits parlant de futbol….
En fi, que alguns sabíem que pujaria, però trigaria, així que s’havia de fer una mica de temps. Però ja se sap, les pressions sempre guanyen i sortìem amb 4/5 nussos.
Balissador força expert en boies, però no tant en motors, de fet a l’hora de tancar aquesta crònica encara l’està intentant arrencar (bromes apart, el Dani i alguns més s’ho han currat fins tard)
Migjorn poc intens, sortida concurrida per la barca, el Suñer es passa i la resta, intentant fer còrrer la fusta. Tots a estribord, posicions dels “habituals” davant, però de sobte, el Bala Blava veu al Visiers sol a babord…mira el compàs, no l’entén, però pensa, ” això rolarà a garbí”, així que vira i cap avall. Fem bordo i curiosament, un raonament encertat, no triomfa del tot. Per dalt feia una mica més de vent. Pel que encarem la boia, i passa primer el Lilu, i el Sobrevent vira a la proa de tota la flota (!) arran de boia. El Vila Blava, li fot els crits pertinents i el Suñer ni s’inmuta i després li diu la frase que ha fet amortitzar amb escreix tot el que ha tingut que pagar al psicòleg per superar l’última vegada : ” crida el que vulguis, que ja no em fas por !!!” i continua tan panxo.
El Coll sembla que ha repicat i de pas ha fet trontollar tota la flota intermitja, però millor que ho expliquin ells.
LLarg suau, el Bala s’acosta molt al Lilu, va negociant per on pot passar-lo, però el vermell defensa molt bé la posició. Es a l’arribar a la boia, que el blau fa la maniobra per fora però molt de pressa i li va agafant avantatge a l ‘encara President.
La cosa anava rolant cap a garbí (como queríamos demostrar) i la boia d’abaix la passa el Vila ja amb certa distància. El Lilu no li posa fàcil i vira arran de boia, però havent virat els dos, el Bala veu que ell pot passar sense repicar i el Lilu no, però cal cenyir a rabiar. I així és.
Pel mig i per darrera les posicions van variant, encara que no substancialment (és una frase feta que ve a dir, “no en tinc ni idea”)
Empopem i el vent ja era maquet (8/9 nussos de garbí estable) amb el que es veia una flota ben bonica escorant cada cop més. El Lilu marca bé al Dani i evita sustos
Entra el Vila com una bala amb un bordo ràpid i el cul del tot a barlovent, després, Lilu, Dani, Freddy.

DECLARACIONS DE LA JORNADA :

Vila/Bala: ” al final he vist que el porró tenia sorra, així que si teniu cagarrines, ja sabeu de què és”
Lilu: ” tinc agulletes fins a les pestanyes, però a Tamariu, ja veuran”
Valiente: “entre jóvenes anda el tema”
Carrasquín : “aquí te espero, això només acaba de començar”
Freddy: “al sooooccci no se’l pot enganyar, quisir, això del patín a pela, no és verdad !! ”

CLASSIFICACIO

1.- 3036 Xavi Vila
2.- 90 Lilu
3.- 2820. Dani Wirth
4.- 3020 Freddy Balcells
5.- 2899 Javier Visiers
6.- 3008. Kris Cañas
7,- 2984. Oriol Carrasco
8.- 97 Xapelli
9.- 281 Carles Alberti
10.- 3035 Jaume Vivó
11.- 2065 Bernat Coll
12.- 2777 Joan Astals
13.- 3004. Cañas

2772 Joan Suñé (DNS) Fora línia, impertérrito

DNF
Pere Ibern
Sergi Sainz
Ramón subirats

Regata particular : Perepops (quan arribis, tanca la barraca, sup)

Anuncis

4 thoughts on “EL BALA BLAVA GUANYA LA REGATA DEL TREBALL

  1. Si senyor, tinc el cos ple de morats i unes agulletes generalitzades. Desprès de passar l’hivern fent de Jutge, constipat i d’excursions varies, es a dir sense navegar, aquest segon lloc em dona molta moral de cara a la temporada alta què ara comença, ” al loro què no estamos tan mal !!!!”
    Com be diu el Xavi el dia no prometia massa, un mig jorn fluixet què no acabes de saber si es morirà o acabarà rolant, però si ho fa, cap ha on ? Sortida amb el Sunyer fora de línia (10 metres) i avis corresponent, què va obviar, Tota la flota cap amunt menys el Visiers què vira perquè a fet una mala sortida i ho prova per baix amb vent net, i el Bala Blava què no tinc massa clar si vira per esperar la rolada del garbí o pensa: si el “mestre” Visiers ha virat (es ben sabut l’olfacte que te el Javier en aquestes situacions) serà per alguna cosa !!! Però malgrat va començar a rolar, per dalt hi havia més pressió, i un servidor munta primer la boia (nerviós com un principiant) per davant del Vila què en el transcurs del llarg l’empaita en diverses ocasions. En el través el Xavi molt agressiu prepara l’assalt i em supera amb facilitat (tinc què millorar llargs i travers ja !!!). A partir d’aquí la meva regata consisteix en seguir al Xavi i pressionar-lo en les passades de boia però en l’última cenyida, tot i què vam passar la darrera boia força junts, estava materialment fos, així què vaig preferir marcar al Dani què va fer una regata impecable, i conservar la segona posició. Molt be en Dani, en Fredy i en Visiers (cinquè desprès d’una operació i uns quants mesos sense navegar).
    Reivindico la meva convocatòria al Campionat de Catalunya per equips, en properes regates demostraré què tinc un lloc al “Mar i Vent Team”
    Esta clar què els què van al gimnàs (alguns amb entrenador personal i tot) tenen unt punt de valor afegit, es clar què els anys pesant, però els kilos també, s’obre l’operació bikini, fora panxes i més protuberàncies, tanca la boca i mou-te !!!!
    Ahir el Canyas sènior va acabar la regata ( a molt bon ritme per cert) L’Astals com una bala i el virtual i flamant nou comodor Carles, també.

    Diumenge més i el 12-13 a Cala Canyelles.

    Salut i vent.

  2. Quin color varem donar els 18 patinaires del Mar i Vent, amb els banyistes contents i amb ganes de tirar-se a l’aigua,. Que ja ens tocava, portabem tot el cap de setmana esperan un canvi d’aires per poder navegar.
    Jo sols us puc parlar del pelotón del darrera que en cada boia muntabem un sidral que no veas,, fins les ùltimes boies que no valíen preferencies ni compromisos es ha dir marica l’últim.
    Regata per enmarcar del nou comodore Carlus Churchil per els amics, pasant-se per la pedra en la mateixa línea d’arribada el B.Coll i el J.Vivó i estan a punt d’angatillar-me a mi

    Boníssima reentré del company Javier Visiers que torna amb la seva maestria habitual

    L’Oriol Carrasco ens tindrìa que comentar que li va passar, ja que anava molt bé durant les 3/4 parts de la regata

    Fins diumenge amb Salut

  3. Per cert, reivindico la foto d’aquesta setmana per penjar a la crònica. El proper diumenge s’han de fer les dues fotos.

    Perdoneu però algú ho havia de dir!

  4. Un dia espectacular, i al final amb vent i tot! Em col•loco mol bé al línia de sortida, però el Bernat Coll em planxa a sobrevent, i encara es queixava perquè vaig cenyir a rabiar!, el meu patí amb la vela Climent cenyia de fàbula i mica en mica començo a agafar sobrevent a tota la flota. El Bala Blava em passa mol justet per la proa i jo controlant al Lilu, viro massa curt (pensava que la boia estava mol més cap a Arenys i que la que veiem era la del llarg, resultat, que li regalo la posició en el Lilu, al passar la boia viro a sotavent del Bala Blava i el Sunyer ens fa lo que ja ha explicat el Xavi (per mi maniobra apurada però totalment correcte a pesar dels crits del X.Vila. En el llarg se m’acosta l’Oriol i em passa, tot i que al muntar la boia li faig interior i li agafo sobrevent que mantinc fins la boia del segon llarg, a partir d’ací ja no se lo que va fer l’Oriol, mentre controlava al Carrasquín, no se d’eon va apareixa el Black Sheep i em va adelantar com una fletxa, per altre banda al Visiers també estava en un frec a frec amb nosaltres. Resumin el davant (però a tiro) al X.Vila y al Lilu, un pelet mes enredera al Sunyer i al Dani wirth inmediatament jo, al Carrasquin y al Javier Visiers. En a la segona cenyida, la faig massa curt, tot i que vaig inetnta copiar en el Vila, no sols no ho vaig aconseguir, sinó que vaig perdre la posició amb el Visiers, tot i que ell també va tindre de repicar i livaig tornar a agafar, el Carrasquin i el sunyer es despenjant del grup, però ataca al Cañas petit. La popa es un frec a frec amb al Javier que em fa un bon interior en a la boia i ens acostem mol en el Dani i en el Lilu (10 eslores+-) per sort el maestro es despita i vira massa llarg (es veu que el repicó anterior no li va agradà) i per tota opció a la 4ª plaça.
    Regata mol competida i molt maca. La pujada del pati pel “muro” de sorra em deixa totalment exhaust. Gracies Dani per l’ajuda!!

Deixa un comentari

