Albert Gurri guanya la regata del 17 de Juny al Club Mar i Vent


Poc ventilación, mar plana.

Agraïment entregat pel i Joan Xapellí Paciente, sin policía més alliçonant al nostre aprenent un balissador!

La sortida era clarament va por babord, la Flota dispersa i amb POCA velocitat no va tenir aglomeració, doncs es dispersar va per La Línea de sortida.

Durant la regata va passar de tot i més, però cal DESTACAR Que El corrent fort de Garbí i les van rolades provocar canvis radicals a les classificacions . En David i de las Naciones Unidas Nombros grup de patinaires, Lilu, Vila, Balcells va sortir amb molt ser velocitat por Babord enganxats una boia la. D’altres feien el qué Podien per la Zona Mixta. La Disputa por passar La Primera boia va antològica servicios, sin policía més l’emoció estava Servida, doncs El Fort corrent de Garbí i el poc de ventilación feien Difícil passar El Punt de Virada correctament, los errores de calcul els van fer Variar les primeres posicions, enviado en Xavi Vila en imprimación en passar-la, doncs en David Sainz va Tocar boia (La Primera però no Darrera la …) i al fer El 360 º de penallització posicions va perddre varía, en Oliver segon passaà aser, Pero El pas per la Següent boia va deparar Canvis de nou, cuarto de Vila pe La Primera posició, Oliver i tambe FA repicó adelanten posicions Lilu in in in Gurri Freddy I ES Quim d’altres. Entre La veritat és de Que posicions un assolir no puc fer intermitges La Crónica de davant dels, por tantes disculpeu-me si No se precis soc prou.

El recorregut s’escurça a l’arrivada en empodada, i durant la regata hi ha nou De los incidentes, rolades i d’altres constantes ocasionades por las Prácticas poc ortodoxes Cierto, una casa DESTACAR les virades un aigua l’, Maniobra anomenada Vilabordo, en El tripulante fa veure Que cau l’Aigua i un aprofita por virar El Vaixell … Cosa Que van protestar la Resta de la flota va i desqualificar a l’infractor. S’esta creant Plataforma de las Naciones Unidas similares al estilo de nou vull Pagar (peatges), Que no vull s’anomena El Vila en rumb de colisió, Encara Que tingui Preferencia. Caldra esbrinar SI El nostre empresa patinaire pateix Alguna patologia de doble personalitat, Que El FA no adonar-se del this Que fent policía de las Naciones Unidas puja al patí, sembla Que es transformación assolint UNA altra personalitat …

Un policía de més conflicte i Blava Entre Bala Lilu, amb Preferencia del presi, Que ha tornat un sin perdonar Parell de forats al Vila, Que ha evitat el Forat posant els peus i fent virar al Lilu deixant-lo totalment desventat i fora de combat.

En Gurri ha guanyat la regata, si aquell noi que te un barco que es diu Tabalot, de color lila, navega poc, però quan s’hi posa més ens repassa d’allo més be, preneu nota, alerte senyors profesionales.. molt bona regata d’em Freddy, Que Va muda fi ultimament (sueros de la vela Climent, sueros Que ja es “pesident” …). En Quim ha fet Tercer amb una molt bona actuació.

Classificació:
1 -. Albert Gurri
2 -. Freddy Balcells
3 -. Quim Nadal
4 -. Xavier Oliver
5 -. Jordi Cirera
6 -. David Sainz
7 -. Albert Capell

DNF
Rafael Farrés
Sergi Sainz
T. Carmona

JUNIORS

1 -. María Sainz
2 -. Nadina Fradera
3 -. Irene Sainz

Desqualificats
Xavi Vila, ha fet la casa de un 3 aigua l’.
Josep M ª Masriera: no ha passat UNA boia

Anuncis

11 thoughts on “Albert Gurri guanya la regata del 17 de Juny al Club Mar i Vent

  1. PUR QUÉ, PUR QUÉ, PUR QUÉ ENS HAN DESQUALIFICAT ????

    Pel que fa al Bala Blava no sé si l’han desqualificat per
    – virar tres cops des de l’aigua
    – colisionar amb el Lilu anant a babord ó
    – tocar l’última boia de cenyida

    Pel que fa al Lilu, tampoc sé PUR QUÉ :
    Si va ser per :
    – no fer res per evitar la colisió (fins i tot crec que va caçar una mica més)
    – saltar-se a la torera la boia del llarg (segur que dirà que provocat pel ” rebote” de la colisió
    – per tocar també la última boia

    … Si és que quan comences a infringir, et ve un “subidón” i ja no pots parar
    En fi, felicitats als complidors del reglament
    Bala Blava

    (encara em fa mal l’esquena de l’hostia, pero aviso a navegantes : el bala blava porta un sistema huracanado repelent de colisions, NO HO INTNTEU MES, ES UN PATI MILLOR QUE ELS DE FIBRA, NO ES FOREDA !!!
    muerto que

  2. Bon dia a tothom,

    En primer lloc, que s’ha fumat el Cronista ?

    En segon lloc felicitar al Gurri, un any sense navegar i ens fot una repassada.

    En tercer lloc, gràcies Joan Xapellí, però ara et toca navegar, que el abalisador surti sol o que si posi un altre, em de repartir el calvari.

    En quart lloc, molt be en Freddy, tot un pes “pesat” i en ventolina ens repassa.

    En sisè lloc, excel•lent en Quim Nadal, un any sense navegar, aparentment un Rocky, però va com un tiro, i ja van dues regates.

    I fins aquí les bones noticies.

    Senyors, Fair Play !!! S’han de complir les normes. Es veritat que vaig tocar boia (la 1ª) però a causa d’un incident o accident (preferència) i degut al abordatge sofert. Portant la preferència i un rumb correcta vaig anar a parar a l plàstic, a partir d’aquí, un continua per continuar i per no tornar a terra, però sense gaires ganes.
    Les col•lisions s’eviten quan l’altre (que no te la preferència) està parat o venut, no te el govern del barco i només espera que el contrari (que si te preferència) li obri un magnífic ull de bou. Si veus al contrari parat, movent els peus o fent tot el possible per evitar el xoc (encara que no tingui la preferència) tu has de evitar la col•lisió (encara que si tens la preferència, has cridat estribord !!! en repetides ocasions i tot i així arribes al moment fatídic) Però si el contrari (que no te la preferència) no dona atenció als crits que fa el que si te la preferència, i ho prova, intenta passar, poden passar dues coses: En primer lloc, que el que no te preferència rebi l’impacta del que si la te, i no te perquè parar, doncs si para, passa l’altre ( si cola cola) En segon lloc, i el pitjor, es que el que no te la preferència li foti un parell de forats amb les dues proes al que si la te, que ha cridat repetidament estribord !!! i que esta concentrat en passar la boia que te a tres metres, en el seu afany de perseguir al primer , que te a tocar.
    Es incidents i els accidents passen moltes vegades i els hem de tractar com a tals, però si estirem tant el fil, se’ns trencarà, prendrem mal i ens sabrà greu. No val la pena.

    Apa fins la setmana que be.

  3. Companys i amics patinaires (això entre setmana) us parlo com aprenent d’abalisador i alhora remitger. Dir.vos que si les regates seràn com les d’aquest passat cap de setmana:
    sigui per falta de vent, boies malt posades per les constants rodaletes o el gran fair play ., caldrà triar l’opció de col.locar càmeres o Agents Seguretat Vial (que son l’ostia) a cada boia i tambè ens ho passarem bé, o anar amb armadura com diuen el Manel,
    doncs els risc de corneada cada vegada passa ha ser més elevat.
    Tenim segona opció : tunejar-nos el patí amb gomes laterals tipus Auto-Xoc. Que siga el caxondeuuuu, però al Lloro que estem TOTS pasant.nos de voltes.
    Sort que parlant ens entendrem i força patinaires i el Mar i Vent

    Penseu en apunta-vos a la SARDINADA tenim que passar del centenar fer guines…
    podeu anar pagant en el mariner JOSEP BACHS

    Bona setmana per tothom

  4. un pacte de cavallers: “puedo prometer y prometo” que si jo vaig a estribord (perquè de vegades també hi vaig) i em trobo a algú a babord intentant passar, faré tot el possible per no tocar-lo, i AMOLLARÉ. Però aixó sí, després el protesto fulminantment

    Pd1: oju amb el Nadal, que camina bé. Felicitats !
    PD2: la crònica és destornillant (encara que no entenc res)
    PD3: Gurri,ben jugat
    PD4: Heu de dir als júniors que les boies s’han de deixar a babord…..

  5. Benvolguts companys,
    Donat que el Xavi O. sembla que ha escrit la crònica en sànscrit, faré un altre resum: Sortida clarament per babord, tot i que en honor a la veritat en Xavi V. Va ser l’únic que va cridar l’atenció d’en Joan Xapelli per què canvies la posició de la barca. En Vila arran de boia, Fredy una mica a sotavent, Lilu una mica mes i David Sainz vira a mitja línea per agafar la sortida a babord, la resta de la flota per estribord. En el primer bordo el David cenyia molt bé, fent una excel•lent proa, el Lilu també i en Fredy i Xavi Vila van caient una mica. El David es al primer en fer al bordo, el segueix el Lilu que li fa una maniobra molt dubtosa en el Fredy (virada a la proa), que no es queixa, i crida estribord en el Vila que li dona. David, Fredy, Lilu Vila, no pasen la boia i han de repicar, fet que aprofitan l’Albert Gurri, el 3000, el Jordi Cirera i altres per ajuntar-se en els primers. El primer llarg es converteix en cenyida i al Tabalot i el Cabalango aconsegueixen arribar a la segona boia sense fer bordo, afaitant en el Vila el Lilu (que no pasa la boia correctament), i al David (que a tocat boia i fa un 360 també ajudant-se dintre del aigua). En el través es mantenen les posicions; Gurri, Fredy, Lilu, Bala Blava i entrant com una fletxa per sotavent en Quim Nadal. La segona cenyida l’aprofita el Cabalango per vira en el punt exacte, arribant a la boia l’Albert (que te de repicar) i el Fredy junts, traient una bona avantatge en a la resta de la flota. A l’empopada final, el Tabalot es dedica a marcar en el Fredy, que no aconsegueix sorprendre’l

    Agraïm una vegada mes en el Joan Xapelli la seva inestimable col•laboració. I animar en els absents a que tornin (Carrasco’s, Chopo, Jaume, Dani, etc..)

  6. Gràcies, Freddy, per la crònica perque de la primera només he entés,que hi havia un policia a la ONU…

    Respecte de les preferències, crec que si no ens oblidessim d’UNA, només d’UNA norma, tot aniria molt millor: Un barco amurat a babord ha de MANTENIR-SE ALLUNYAT del barco amurat a estribord. Es senzill.

    Salutacions!!

  7. Es pot saber qui ha fet la cronica?
    Tant sols una sensació que vaig tindre al sortir de l’aigua:
    Si hi ha agresivitat a les regates, amb crits intimidatoris, normes basiques que no es respecten, poc respecte per els companys; per mi el pati perd molt. Vaig sortir amb mal sabor de boca.
    Espero que aprenguem a navegar com a senyors i no com a “….” amb una ambició descontrolada i fora de lloc.
    Per cert tinc gent interesada amb els cursos es comencen a omplir les dates.

  8. Senyors, tanquem la paradeta !!
    La regata de diumenge ja es historia i com diuen els castellans (i el aragonesos occidentals) “agua pasada no mueve molino” deixem-ho córrer, el proper diumenge més, TOTS amb la lliçó ben apresa.
    Tampoc cal arribar a extrems, passa tu !! no, no tu primer !!! faltaria més passa si us plau !!! no jo darrera teu, !!! però si tens estribord !!! tan se val, passa !!! gràcies !! a disposar !!! què tinguis un bon dia !!! NO CAL !!! tan sols el què està reglamentat, sense masses maric….

  9. Ben dit Lilu!!!
    Menys maric…. i espavileu, que quant va arribar el tercer jo hi era a la dutxa i el Gurri pràcticament havia acabat de dinar amb la seva família!!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s