CRÒNICA REGATA DIA 23 DE SETEMBRE DE 2012


Dia núbol amb amenaça de pluja que no va caure. Ventet a l’alça de 8 a 11 nussos amb puntes de 12.
Flota matinera, preparada, amb absències a la Mercé, família i a Sitges amb els júniors, tots amb papers destacats.
Triangle ben muntat, i sortida puntual, malgrat que ens està costant coordinar el compte enrere, no sabem si hi havia bocina o no, però deu ser un tema de retalllades. Els senyals visuals dominen sobre els acustics, pel que ens hem d’adaptar (malgrat agrairiem tocs de bocina) .
Clara sortida per estribord, tots. El Lilu gairebé es passa i corre una mica la línia, sortint obert. Per barlovent, el Vila, el Remy, i la revel.lació del dia, el gran Xapellí !!
Enfilem cap amunt amb bon vent i velocitat, el Remy vira aviat (crec q amb el Valiente) i al cap d’una estona, el Lilu, que passa per la popa del Bala Blava. Aquest i el Xescana apuren per adalt i viren per afeitar boia. El bordo és per adalt ! i el vent es manté estable. Passem boia, Vila, Xescana, Remy, Lilu,
Llarg ràpid i boia de terra també. El Lilu perd posicions a la boia del llargo al virar (però millor que ho expliqui ell mateix). Segona cenyida, amb cert avantatge pel Bala Blava, bordo per adalt, sense deixar d’observar als seguidors ansiosos d’atrapar-lo, però el blau, defensa posició i guanya barlovent i velocitat. Pel mig, alguna trifulca entre el Menchu i el Bernat (al mar no hi ha amics…) amb un interior discutit
Popa tranquila, sense gaire onada, afeitada de boia del blau, sense pressió, però molt pendent del que poguéssin fer els seguidors. el grup del davant, repeteix cap amunt, i el Lilu va recuperant posicions, tant que vira en curt i passa al Remy.
El Valiente, aficionat a anar per abaix, ho fa i no li va tan malament
Finalment, entrem Vila, Xapellí (que ha mantingut la posició amb fermesa i sense cometre errors), Lilu i Remy
Dies amb aquest ventet fan goig

CLASSIFICACIÓ

1. Xavi Vila
2. Joan Xapellí
3. Lilu
4. Remy
5. Kris Cañas
6. Bernat Coll
7. Robert
8. Sergi Sainz
9. Kiko Cañas
10. Jorge Cirera

DNF
Curchil
Sunyer
Ana Roca
Jaume Vivó

bon vent !!

Bala Blava

Xavi V.

Anuncis

8 thoughts on “CRÒNICA REGATA DIA 23 DE SETEMBRE DE 2012

  1. FELICITATS Joan Xapelli!!
    M’agrada veurat amb bona forma, diumenge que be vinc amb moltes ganas, despres de dues regates de la Mercè, la primera amb el pal mal montat (els mariners del Nata..) i la segona finalitzant just darrera del X Carrasco, i si arriba durar una mica mes al paso!,

  2. Divertida regata encara que en el meu cas, el resusltat final va ser realment decepcionant. La bona noticia del día, a banda de felicitar a Xavi, Joan i Lilu, va ser que vaig poder enregistrar amb el GPS-Endomondo tota la regata. Es molt curios veure el recorregut, les diferents opcions a les cenyides i la gran velocitat que vam agafar als llargos.

    Per cert, el vent va ser algo superior a lo que apunta el cronista, segons les dades del GPS jo vaig fer puntes de 12 nusos al llarg i de moment no som capassos de anar tant ràpid com el vent. Les puntes segur que suparaven el 14 nusos.

    Adjunto el enllaç per si voleu fer una ullada…

    http://www.endomondo.com/workouts/uTDs1nVh5FI

    i faré una prova…

    Salutacions!

  3. Encara que no hi eren tots em donc per satisfet, ja em tocava treure pit a les regates domingueres,. els nervis que passes allà el davant son horripilis (sols ho faré de tant en tant) ,El comentari que puc fer és que sols vaig arribar a tres eslores del Lilu..uffffff ja em tenía.
    No us puc dir com va anar la zona mitja .baixa ¡¡ ahí queda eso ¡¡. Merci a tots,,sols dir.vos que el millor barco del mon segueix sent el Patiiiiiiiii.

    Jordi m’has deixat parat em el GPS aixó es perfecte , però veient que anavas per dalt a les cenyides algune cosa et va passar ¿no?.

    El proper cap de setmana que no falti ningú

    Salut…

  4. Jordi ara entenc el teu resultat, la pressió del endomondo va poder amb la teva sabiessa, la pressió et pot.
    Per cert jo vaig estar al campeonat de catalunya junior dissabte molt vent amb volcades i abandonaments i diumenge res de vent res res.

  5. Em sento molt afalagat de tants bons comentaris, no sè si em refaré per diumenge . El que no sè de segur ¡¡ ¡ quan tornarà sonar la flauta ¡¡

    Ens veiem ..Salut i Força el Mar i Vent

Deixa un comentari

