Crònica regata 17/3/2013


Dia d’assemblea, poca gent, molt poca gent !! i això es preocupant ja que demostra el poc interès de molta gent per la marxa del club, les seves finances, inversions, projectes esportius i socials etc , i que posis al qui posis al capdavant, a mi tan me fa !! (deu pensar mes d’un) Em sap greu per la gent de la junta, que amb el seu treball totalment voluntari i altruista, no es vegin recompensats per una assistència massiva en reconeixement per la feina feta, que es en benefici de tots, i que les assistències massives, només es produeixin en sardinades i actes lúdics i festius.

Dit això, l’assemblea va anar molt be, es va votar tot per unanimitat i desitgem el millor per aquesta junta que s’estrena.

La ‘assemblea va acabar molt tard, el dia es va tapar i començava a espurnejar , molts dels regatistes van preferir anar a dina d’hora, però cinc valents, veient que el vent i la mar pintaven be, es canvien i cap a la línia de sortida. Un Garbí aponentat que anava rolant força 3. Sortida que donava per bavor. En Lilu (amb el GD) i en Visiers surten per la boia, seguits d’en David i en Quim Nadal, mentre que En Rafel va sortir a estribord per anar a buscar mes vent a d’alt. Em situo al capdavant dels que anàvem per baix, molt prop del Visiers i del David, però virem tard, molt sobrats i l’aproximació a la boia, que tenia que ser en cenyida, la fem quasi al llarg. El Rafel , que venia per dalt, la passa primer i m’agafa uns metres. El llarg, molt ràpid i divertit, l’avantatge s’escurça una mica, i en el traves una mica mes, però en Rafel dominava la situació i en la segona cenyida, aquesta vegada per baix, torna a posar metres (cenyia molt be) En David Sain li pren la posició al Visiers i en Quim Nadal (molt regular ) ja el te controlat. En l’empopada en Rafel, confiat, opta per un rumb directa i en Josep Mª amb dos llargs que donaven al GD una velocitat fantàstica. A mig camí el passo i en l’arribada a la boia, ell m’agafa l’interior i jo que ja tenia la vela canviada i la posició per passar arran de boia i sortir com un coet cap a la darrera cenyida, però em vaig acollonir, jo crec que l’hi passava per la popa, però amb una proa tan rígida com la del GD si erro el parteixo en dos, així que em tiro a l’aigua per si “les mosques” En Rafel torna a prendre la davantera i es dedica a marcar, això si, amb un angle i una velocitat impecable.

Primer en Rafel Farres, Segon en Josep Mª Masriera, tercer en David Sainz, quart en Quim Nadal i cinquè en Javier Visiers que va voler provar no se que i encara va anar a pitjor.

Ens vam divertir de valen, valia la pena sortir.

Fins la setmana que be.

Josep Mª Masriera.

20130318-212534.jpg

Anuncis

2 thoughts on “Crònica regata 17/3/2013

  1. Regata interessant. Com es comportava el Gd a la cenyida ? El Rafael cenyeix molt, però el GD no el podia passar per sotavent ? jo diria que una de les virtuts del GD és que a mateixa cenyida pot còrrer una mica més, pel que si per algun lloc pot passar és per sotavent
    Felicitats a tots els participants, tots de nivell
    La setmana vinent em penso que fallarem alguns pel tema Rams…

Deixa un comentari

