Josep Mª Masriera guanya la regata del 11 de maig de 2014


borinot

 

 

 

 

Dia una mica gris, mar plana i 17 patins a l’aigua, ja arriba l’estiu !!! algunes absències de pes que no treuen lluentó a la diada. Un llevant agregalat d’entre 2.5 i força 3 sense bornejades. A la una del migdia sortida, tercer grau pel borinot que arriba justíssim i sent la senyal dels 5 minuts quan encara estava pujant cap a la línia. La sortida era per la barca, alguns allarguen el bordo per terra i d’altres a la que podem tirem cap amunt, allà dalt hi havia mes vent. En Kris Cañas, que es un dels primers en virar, l’hi dona velocitat i puja molt amunt, massa. En Farres que surt pel mig, tarda en canviar de bordo i quan ho fa també l’hi dona camí. El Borinot espontani, puja cenyint molt tancat, guanya barlovent, es queda mes enrere però fa el bordo cap a la boia abans que els altres i continua cenyint esperant posar-se davant dels que baixen de dalt. Dit i fet, munta primer i per darrera en Jordi Mateu, en Pepe (un primera que ha deixat el patí pel Campionat de Catalunya) en Rafel i m’haureu d’ajudar a completar els passos entre tots. En David Sainz, com sempre va sortir molt be, però un mal reglatge del pal va fer que anés perdent llocs a mida que la regata avançava i va decidir plegar abans d’hora. A partir d’aquí “el primer” (que no primera) va fent la seva tot vigilant els que venien per darrera i molt especialment al nouvingut “primera” que es va posar segon i al Jordi Mateu que canviava els bordos i no sàvies per on et sortiria. Al final el Borinot entra amb certa avantatge sobre en “Pepe” i en Jordi Mateu que l’hi pren el tercer al Rafel. A destacar el cinquè lloc del Goran, patró del ALEXANDRA, aquest senyor que te 70 i …. anys va fer una regata excel·lent, en Sunyer que va entrar sisè, va veure com el passava a tot drap. Perdoneu però com sempre no se el que va passar mes endarrere, ja que feina tinc en controlar els més propers. Ja completareu aquesta breu crònica entre tots.

 

Salut i fins diumenge.

Crònica: Josep Mª Masriera

pd: Molta sort pels que van a Tamariu, servidor tot i que en tenia moltes ganes, te l’agenda massa plena d’actes “socials” per aquestes dates.

Classificació:

1-      J.M.Masriera

2-      Pepe

3-      Jordi Mateu

4-      Rafel Farres

5-      Goran

6-      Joan Sunyer

7-      Kris Cañas

8-      Jordi Cirera

9-      Joan Xapellí

10-   Bernat Coll

11-   Dani Wirht

12-   Kiku Cañas

 

D.N.F

Sergi Sainz

David Sainz

Ignasi Graells

Joan Flotats

Ramon Subirats

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Josep Mª Masriera guanya la regata del 11 de maig de 2014

  1. La veritat es que va ser una regata molt rápida, tothom anava que se les pelava. Jo crec que vaig fer una bona regata i vaig fer 8e!!!!
    Vaig sortir per la boia amb el Bernat i no va ser una gran elecció. Vaig fer la borada pel mig, i realment havia més vent a dalt… El primer pas per boia res del altre món, però el primer llargo vaig recuperar dos posicions, van quedar enrera el David i el Goran. La segona cenyida va ser clau, vaig virar massa curt i vat tocar cenyir a rabiar…Em vaig tornar a barallar amb el Goran i el Joan. A la popa es van mantenir les posicions en paralel amb el Joan tot el tram. El Goran s’escapava… La tercera cenyida vaig anar darrera el Valiente pero una altre vegada vaig triar la virada en curt. Vaig entrar just devant del Xapellí….per dos eslores.

    La semana que ve, em posareu falta, perque després de dos anys d’absència torno a Tamariu!!

    Ens veiem!!

Deixa un comentari

