Josep Ma. Masriera guanya el Trofeu Nadal 2015 


  

El Trofeu Nadal 2015 es va ajornar per manca de vent, avui el fred i vent han sigut els protagonistes de la gesta de l’indomable Lilu Skywalker, amb un vent de nassos i un fred de rigoros hivern s’ha imposat a la resta de la flota. 

Citem la breu crònica del protagonista:

“Sort que m’han esperat, venia amb retard, arrivar i bandera dels 5′ amunt. Jo per la barca al costat dels Xavis, sortida molt emocionant, en Vila per davant i per darrera en Carrasco, el Nanu s’obre, el Cap i Cua es tanca i jo pel mig. Monto la primera per davant del Vila i d’en Xavi C. El llarg molt ràpid i divertit, passo primer i em separo una mica mes, passo la tercera i els torno a tenir enganxats. Jo cap amunt, a buscar el vent, ells per sota. El bordo de dalt m’ha afavorit, arrivo tranquil per darrera en Vila i crec que en Xavi C ha tingut que repicar. Popa directa, a tota llet, i a la boia em faig un lio i per poc me la menjo, repico absurd, nervis !!!

Ultima cenyida, jo per dalt !! El Xavis, juntets, per baix. No tindria que marcar ? El vent puja i em tinc que obrir !!!!

bordo i cap a la arrivada. Entro primer, en Vila segon, en Carrasco tercer i un gran Xapelli quart !!! per davant d’en Vivo !!!!

No he vist per darrera mes enllà dels Xavis.

En Sainz ha trencat el mosqueto de la politja, en Vila ha arrivat sense tensor i en Carrasco ha tingut un pinçament, però c….. no ho semblava !!!

Crec que el Churchil s’ha retirat avans de sortir, i en Remy l’he vist lluny, 

Oju amb en Joan Xapelli i en Jaume Vivo !!!! amb el vent que fotia, deu ni do !

Ens em divertit molt !!!!

Apa BON ANY i fins la propera. Ha faltat molta penya ! ”

La classificació:

1.- Josep Ma. Masriera- Lilu Skywalker el despertar de la força …

2.- Xavi Vila , Han Solo amb Nano Halcon Milenario sense tensor de màstil.

3.- Xavi Carrasco el Jeday amb pinçament 

4.- Joan Xapelli la rebelació de la temporada d’hivern

5.- Jaume Vivó 

6.- Remy Rondeau

—–

Dnf

David Sainz

Churchill

Anuncis

Deixa un comentari

