Rafel Farres guanya el trofeu Kinder Pasqua, Jordi Mateu guanya la regata Kinder pasqua 27/4/2016


La crònica esta feta pels diferents participants de la regata.
Versió Jordi Mateu:

Ajudeu-me! Garbí ↙i ones de llevant.🌊🌊

Sortida ajustada, Fredi surt a sobrevent plantxant-ne uns quants!

🏇🏽……..🐢🐢🐢

Ari corre molt pel bordo de Mar, els que anem per terra no ens va malament. 

Tot i aixó Fredi (que ha anat per mar) passa primer la boia. Segón en Cirera.

Rafel i jo ens passem una mica molt.

Xavi i Joan i Ari van apretant i molt fins:👌🏽 Segueixen Dani Carles i Bernat (no se l’ordre).

El bordo de terra es una mica millor a la segona i tercera cenyida. Rafel, Xavi, Fredi s’acosten.

En una boia Bernat i Carles entren en compromís💍💍no queda clar qui te preferència (ens falta un curs de reglament a molts!!). Al ovella negra(🐏⬛) no el segueixo però me l’imagino tranquil, amb el pilot automàtic i fumant un cigarret!! 

Puja una mica el vent i marco al Rafel que no para d’acostar-se’m!

Regata de 45 minuts!!

Versió Alfred Balcells

Comença el dia amb un llevantet fluixot que no presagia res de bo. Al sortir a rolat a garbi 215. Al Fredy surt arran de comite planxant en el Mateu i tapant forat en el Xapelli que enforquilla la Zodiac

El Cabalango no cenyeis be i la Ari sembla el seu pare cenyint a rabiar, opto per donar  

 cami i passar a l’Ari per sotavent fent Caballito per no tocar la manegueta del Nano

El bordo de babord amb va força be com l’onada be de llevant pots pkanejar en la cenyida i arribo primer molt a prop el Menchu i an Mateu, comença el primer llarg i em qudo aturat em passa primer el Cirera, després al Mateu que com va fent eses m’obliga a ficar peud al aigua per no tocar en el Pessic (encare es diu axins?) per sotavent em passa el Farrés que fa rumb directe a boia i arriba primer a la boia de la trabutjada, tot i que hi ha rifi rafe amb el Mateu que ve per dalt, amb compromis i per tant preferencia per Rafel. Em passa el mateix amb el Cirera i le recupero la posició!

En el segon llarg recupero molt i passem la tercera boia molt junts, pero me he oblidat de tirar el pal enrera i perdo molt barlovent a favor del Menchu. Virem aels 4 cap amunt i aqui es on el Xapelli i l’Olive aprofiten per afaitar-nos

Comença la popa i en Rafel i jo fem un rumb directe, mentres que en Mateu, Oliver i Cirera fan 2 bordos, tornem a ajuntar-nos bastant, i torno a obrime’n molt al començar la tercera cenyida. Apuro el bordo per terra fins l’espigo, i recupero un altre vegada paso el Cirera i in extremis al Xapelli, que vira curt i ha de repicar a la barca.

Regata molt molt divertida i competida.

Enhorabona els balitzadors!!

Versió Ariadna Farres:

Sortida tothom a estribor, (no se si rola o no, no tinc tactic) i jo surto pel mig de la linea accelerant a 5 segons del bosinasso, surto amb velocitat i em planto davant de tots. Cenyeixo be i en Fredy m passa per la popa rossant la barra d’escota. Quan sembla q podem enfilar boia viro. El rumb a bavor (parallel a la platja) em costa molt, el NANO cenyeix massai se m’apro varies vegades, els q opten per donar cami m’agafen distancia i al final passan davant meu (queda esvait el somni d arribar primera a la boia). La primera boia passen davant meu Freddy, Chapelli, Rafel, Cirera, Mateu i poder algu mes, radera tinc al Black Sheep q em segueix l’estella. Miro radera i veig a l’Oliver (veig q no soc la unica a qui li passa factura no sortir sovint 😜, el nivell al club a pujat mooooolt)

Dos llargos tranquils sense masses canvis en les posicions (crec) 

Quan passo la boia 3 per tornar a cenyir em vira el barco, així que torna tocar anar per dalt (en Nano mana). El rumb de mar es molt rapid, pero a la q vires per enfilar boia, hi ha molta onada, roladetes i costa de mantenir. De cop i volta veig en Xavi Oliver que estava darrera de tot que ha fet bordo per terra i es planta davant. grgrgrgr la propera per terra. 

Intento acostar-me a algu a la popa pero res tu, les distancies es mantenen. Davnt de tot veig en Rafel i en Mateu amb la seva guerra particular arribant molt juntets a cada boia. Lluita ferrisant per l’Ou Kinder.

L’ultima cenyida per terra, viro prop de l’espigó i casi entro directe. En Xapelli i Cirera que anaven davant meu han anat per dalt i aconsegueix colar-me entre els dos.

Cronica by ARI 🚀

Sortida:  

 

Classificació:

  
Guanyador:

   
 

Anuncis

Deixa un comentari

