Xavier Carrasco guanya la regata del 3/4/2016


Un garbí magnific que ha anat pujant d’intensitat i un sol que ha acompanyat amb un dia radiant han de marc incomparable per una regata amb 18 barcos a l’aigua!!

Molt nivell de patinaires fet que la sortida s’ha donat dos cops.
Crònica Freddy Balcells:

Garbinet de 6/7 nussos que ha anat a mès.

Amb tota la “tecnologia” que porto, li pregunto al Llorenç al rumb de la primera boia i em diu 240. Per mi es mes entre 220/225, però no discutiré en el comité! La realitat en la segona i tercera cenyida era mes aviat 210. 

Primera sortida fallida (el Pau pel mitg i la resta per la barca). Preveient un altre embolic a la segona sortida surto pel mitg, en Pau i el Menchu quasi a la boia. Sento 2 pitidos (2 fora linia)

Veig a barlovent al Lilu i Capicua amb bona velocitat. Jo també vaig molt bé (per devant del Pau). Uns (no se quins) van per terra. Jo viro quan amb passa per la popa el 2857, el Cirera també ve rapit. A estribor pujan el Lilu i el Chopo (també molt rapit). Em passan per proa, però els hi manca virar. Per terra puja rapidissim el Xavi C, que passa primer la boia, segon el Pau, tercer en Rafel, jo 4, el Lilu, fregant boia, darrera, i ja no sé mes. El primer llarg sense canvis, bastant juntets els 5 primers, de fet lilu i jo passem la boia a l’hora, perque jo tinc interior. 2 llarg rapit, m’acosto en el Rafel, però altre vegada m’obro molt al començar la cenyida. Deixo al Lilu al darera i passo per sotavent en el Rafel. El Cabalango va como un tiro, el Mateu també se ens acosta molt en aquesta cenyida, passo tercer la boia i comencem la popa. Marco en el Pau i fem un rumb mes directe, mentre que el Xavi, el Mateu i el Lilu van per dalt fent 2 bordos (crec que aqui el Lilu perd un obenc). Crec que he agafat una mica d’avantatge però al virar la boia, per fer-lo lo mes ràpid possible, m’han vaig al pal, i al tornar caic al aigua (merde)😡😡. Consegueixo pujar rapit, i el Mateu se m’acostat molt i m’magafat força sobrevent!!!. Tinc moltes dubtes de qui entrarà primer dels 2. N’obstant el Cabalango segueix anant com un tiro, i mica en mica li vaig agafant distancia, virem cap a munt, he allargat massa i el vent a pujat, anem paralels amb el Mateu, però entra sensa repica, opto per donar molt camí, i em posso devant de ell i el final entro devant 4/5 eslores!!

Buuuf no m’adonat temps de pensar en la fredo del aigua del mes d’abril!

Llorenç Mateu:

Des de comitè puntualitzar que la boia estava a 220 amb roles a 240 quan hem muntat, després ha pujat una mica s’ha tancat a 210, hem mogut la boia de barlovent xo el temps entre en Carrasco que liderava i en David que tancava la flota no ens ha deixat marge per corregir gran cosa. Demanar també disculpes per larribada ja que la barca ha garrejat i hem posat en perill el final de fotofinish tot i que al final ho hem salvat b. Remarcar també que setmana a setmana sou mes els que us animeu! Avui era una goig veure tans patins! K segueixi així! Bon vent!
Jordi Cirera

  

Deixa un comentari

