David Sainz guanya regata del 6/3/2017


Primer felicitar al Llorenç per haber permes la regata d’avui. La insistencia dels valents que hem fet la regata l’hem convençut encara que ningu de nosaltres les tenia totes. La previsio era molt bona pero es podia ficar una mica xungo i aixi ha sigut. Ha fet un vent de ponent amb xatxes que superaven els 20 nusos. 

En definitiva els quatre del apocalipsi ens hem vestit amb les millors prendes hi hem desafiat el vent i unes onades que a mesura que feiem la regata cada cop eren mes grans, he tigut alguns pantacazos que semblava que es partia el pati, a la enpopada patia perque alguna onada es portes el pati per davant. 

El llorenç ha montat una estupenda regata de 45 minuts. La segona boia no li ha donat temps de montarla de lo rapid que anavem pero cal felicitar-lo, era un dia complicat.

Hem sortit els 4 per la zodiac enxufats el xavi i bernat donant cami i el kris i jo cenyint mes. Hem virat masa rapid i ens ha fet fer un segon bordo mes llarg del que hauria sigut oportu. Hem pasat la 1 boia david, cañas, xavi ( ha tingut que fer repico a la boia) i bernat. Els dos llargos hem mantingut la posicio mentres es dubtava si volaven o navegavem, una experiencia diferent. El pas de boia de sotavent el em pasat per el mateix ordre pero el xavi ha passat al kris amb un magnific pas de boia. L’empopada ha sigut molt divertida jo he agafat el rumb de mar ja que la corrent era de sud i per tant t’acostava a la boia. El pas de la boia de sotabent el xavi ha tornat a fer un perfecte pas de boia que s’he m’ha acostat molt. La ultima cenyida em feien mal les cames i començava a afluixar, el xavi que funciona amb duracell i que em tenia ganes se m’ha apropat molt pero aquell punt d’esprit competitiu m’ha donat les forces per entrar primer. Segon el xavi tercer el kris que ha de practicar el pas de boia de sotavent i el bernat que no ha tingut el millor dia a mes ha provat canvis de rumb que no l’han afavorit. En fi arribada triunfal aixecant roda i un pubilc a la platja enboigit per l’espectacle. En fi un dia per recordar els quatre que hem tingut el valor de ser-hi. Gracies Llorenç

Deixa un comentari

