Oriol Carrasco torna al MIV i triomfa… 


Regata 12/03/2017 Club Mar i Vent 

Dia assolellat a primera hora que es va tapant al llarg del matí. Garbí força 3 ,10 nusos. Mar arrissada.

 

El Llorenç prepara puntualment el triangle i comença el protocol de sortida. La majoria de la flota opta per sortir a prop del comitè menys el Capicua i Menchu que surten pel mig de la línia. Sembla que el jutge avisa el Farres i el Xavi Vila de que la seva sortida es OCS. En qualsevol cas tota la flota tira pel dret, i nomes el Xavier Carrasco i jo decidim allargar la bordada pel mar fins a la lay line. La resta de patinaires opten a mitja bordada tirar per terra. L’Oriol que havia sigut el primer en triar anar per terra, torna a virar buscant vent de mar. Capicua passa primer la boia de sobrevent, seguit de Menchu y Oriol, crec que Rafel passa quart. Comença el llarg, el Carrasco gran s’escapa una mica i l’Oriol em passa amb molta velocitat per sobrevent. Quina ràbia com camina el nano. Pare i fill s’escapen. A l’arribada a tancar el triangle Rafel i jo passem la boia molt junts, no ens toquem però casi, darrere passen Xapelli, Sunyer i Vila, crec. Comença la segona cenyida, els Carrascos davant, el pare li està guanyant la partida al fill, però queda molta regata. Faig el bordo per terra i la flota es torna a dividir. Rafel i Xapelli opten per dalt, Sunyer em segueix per terra. Ja arribem al final de la segona cenyida i em trobo al Rafel que ve amurat a bavor i vira just a l’alçada de la boia…(ejem) passa per davant i comença la popa. Capicua i caganiu s’han distanciat considerablement i la lluita pel pòdium està entre el Rafel el Xapelli i Menchu. Faig una ruta una mica erràtica a la popa però aprofito l’onada i aconsegueixo passar davant del Joan X. Una vegada passada la boia em trobo al Rafel i tornem a tenir problemes, no ens toquem, per sort. Tercera cenyida i tot per decidir, de lo que va passar entre pare i fill, ho han de explicar ells per que jo no ho sé. El que si que sé es que vaig tornar a triar la bordada per terra i la vaig encertar, tenia bastant clar que la proa que faria pujant seria ràpida i sense deriva. Fins que no vaig passar per la proa del Joan, casi arribant al comitè, no sabíem qui faria podi, va anar molt just…però el patí 1104 Menchu V es jubila amb honors..

 

1 Oriol Carrasco

2 Xavier Carrasco

3 Jorge Cirera

4 Joan Xapelli

5 Rafa Farres (OCS)

6 Xavi Vila (OCS)

7 Joan Sunyer

8 Bernat Coll

9 Carles Albertí

10 Arnaud

Deixa un comentari

