Crònica regata 15/8/2017 al MIV



Regata 15/08/2017
La regata ha estat convocada el dia abans per Whatsapp, aprofitant que es festa i força gent ha confirmat que hi participarà. Bona pensada.

A les 12:00 el vent ja porta establert força estona, un llevant moderat, que sembla que pot aguantar.

Amb la línia muntada, veig que el Xavi Vila gira cua cap a platja. Es veu que a trencat la drissa i ho ha d’arreglar.

La primera sortida és nul·la perquè hi ha força corrent de garbí, ja quer dilluns va bufar fort, i ens treu fora de la línia. La segona cenyida en Llorenç “la dóna per bona” i comencem la cenyida. Amb tot això en Xavi ha tingut temps d’arreglar la drissa i reincorporar-se a la regata.

En Remy surt molt bé a sobrevent, i també el Xapelli, que es permet el luxe de planxar-me i deixar-me sense vent una estoneta. A la que podem virem amunt, per si hi ha més vent a dalt. De mica en mica les posicions es van definint. El Xapelli passa la primera boia primer. El Remy ha hagut de cedir estribord, i queda una mica desmarcar. Després passo jo seguit del Xavi Vila, que entra més obert al llarg, i al final es situa davant meu. 

Com que a la boia m’ha guanyat l’interior li dic “Et deixo aigua”, volent li deixar clar que li deixava l’aigua que toca i prou. Pero ell es pensa que li demano aigua i em fot la bronca dien’me que ell té interior. Amb tot l’embolic el Xapelli ha agafat un bon avantatge al segon llarg, que intentem retallar sense gaire èxit. El Xapelli passa la tercera boia davant tancant el triangle en primera posició seguit del Xavi Vila i jo enganxat al darrera. A la cenyida el Xapelli cau una mica a sotavent i el Xavi i jo ens situen davant. Cal cenyir molt i estar atent a les contínues rolades entre llevant i migjorn. El triangle es força gran, i la cenyida es fa molt llarga ara que el vent és més fluix. 

Comencem la popa i el Xavi em torna a guanyar la posició, i al final agafa l’interior de boia al final de la popa. Jo viro enganxat amb ell intentant guanyar sobrevent. A dalt el Xavi vira curt i jo faig el mateix, però ja davant d’ell. Tot i les rolades a migjorn, no passem i caldrà tornar a virar. El Xavi torna a virar, però ja no el marco, per què estic a prop de la boia i tinc el Cirera i el Xapelli a sotavent i si rola a llevant de nou la liem.

Després de virar de nou, puc passar la línia primer. Ha sigut una regata molt disputada, amb el Xavi enganxat tota l’estona.

La classificació és la següent:

1er – Rafel Farrés

2on – Xavi Vila

3er – Jorge Cirera (No inclos al ranking)

4rt – Remy

5è – Jjoan Xapellí

6è – Quim Nadal

7è – J. Sunyer

8è – Bernat Coll

9è – Churchil

10è – Perepops

11è – P. Ibern

12è – Kiku Cañas

Anuncis

Deixa un comentari

